torek, 12. januar 2010

Otok Chiloe v reviji Svet in ljudje

Otoka Chiloe ni na zemljevidu "must see" čilenskih turističnih destinacij. Tudi sama sem tja zašla bolj po srečnem naključju. Otok, ki je nekoliko odmaknjen od celine skozi vso zgodovino živel svoje življenje, še danes verjame v pravljična bitja in čarovništvo, postavlja hiše na lesene kole, jih oblaga s skodlami in vabi k molitvi v številne raznobarvne lesene, pod Unescovo zaščito ohranjene cerkve. Ali pa zgolj na sprehod po samotni, zasanjanji zahodni, pacifiški obali..
Članek o otoku Chiloe sem napisala za revijo Svet in ljudje in je objavljen v januarski številki.

2 komentarja:

  1. prvič vidim tvjo blog, bravo....sem ga mal prelistal in spoznal da sem res kmet, ker so moje destinacije samo kle mal po evropi....

    lp,miha

    OdgovoriIzbriši
  2. Hej, Softy, če boš takele govoril, te bom na naslednji dirki v vodo vrgla ;))
    Prihajam domov, se vidimo!

    OdgovoriIzbriši